keskiviikko 26. lokakuuta 2011

kasper kimalluksen kaupungissa

Tämä kirja kertoo Kasperista joka asuu äitinsä pumpun kanssa. Kasper 10 vuotias ja eikä ole koskaan käynyt kaupungissa, koska hänen äitinsä pumppu pelkää, että Kasperille tapahtuu jotain vaarallista. Eräänä päivänä Kasperin äiti meni kauppaan ja sanoi Kasperille älä mene enään pihalle,koska siellä on pimeää ja sitten pumpu lähti kauppaan.Kasper oli menossa katsomaan televisiota ja kuuli kummalisen äänen hän avasi verhon eikä nähnyt ketään, mutta hän huomasi, että joku oli repinyt heidän puutarhastaan ruusuja. Kasper juoksi ovelle ja avasin sen sitten hän juoksi puutarhaan katsomaan ruusuja. Varas nimeltään hurmuri yritti juosta hiljaa portista ulos, mutta portti oli niin vanha, eetä sitä kuului kamala ääni Kasper huomasi varkaan ja lähti perään Kasper ei ajatellu yhtään ettei hän saanut juosta portista.Kasper sai varkaan vihdoinkin kiinni ja kysyi miksi sinä varastit meidän ruusuja? ja missä minä olen? sitten Kasper rupesi itkemään. Hurmuri vastasi minun piti antaa yhdelle tytölle ruusuja siksi minä varastin. Ja Kasper älä itke en minä vaarallinen ole Kasper kysyi sitten missä minä olen? Hurmuri vastasi sinä olet kimalluksen kaupungissa jossa asuu paljon ihmisiä. Kasper katsoi Hurmuria oudosti, Hurmuri kysyi miksi sinä katsot minua noin? Kasper vastasi miksi tämän kaupungin nimi on kimalluksen kaupunki? Hurmuri sanoi, koska täällä on paljon valoja,koristeita ja paljon nähtävyyksiä. Kun he menivät lähemmäs Kasperin äiti näki hänet ja sanoi nyt hetu kotiin etkä saa mennä vielä viiteen vuoteen kaupunkii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti